Chegou o gran día! Xa está aquí o Campionato de España Absoluto 2020

Hoxe, 14 de novembro de 2020, é un gran día para a halterofilia en Galicia porque hoxe celebramos o LX Campionato de España Masculino da máxima categoría! e veñen para demostrarnos que sí se pode, que sempre se pode por moitas adversidades que tiveran este ano! E non ven só un… que veñen 50!

E, por se non fora dabondo, mañá chegan os reforzos! Porque mañá terá lugar o XXVIII Campionato de España Feminino Absoluto! E sí! Tamén en Galicia! Sempre na cidade da Coruña, onde recibiremos ás mellores 48 levantadoras do país.

Por eles, por elas. Pero tamén por todos aqueles e aquelas que estiveron día a día loitando contra esta pandemia nos momentos máis dificiles. Por isto e porque, como diría Sabina, sobrannos os motivos, decidimos aproveitar a entrega de medallas do sábado ás 19h e do domingo ás 14h para homenaxealos, onde contaremos coa presenza de Policía, Garda Civil, bombeiros, persoal de supermercado e Protección Civil.

Achegádevos a ver! Estaremos toda a fin de semana no Polideportivo San Francisco Javier da Coruña desde as 09:00 ata as 19:30.

.

.

¡Llegó el gran día! Ya está aquí el Campeonato de España Absoluto 2020

Hoy, 14 de noviembre de 2020, es un gran día para la halterofilia en Galicia, porque hoy celebramos el LX Campeonato de España Masculino de la máxima categoría! y vienen para demostrarnos que sí se puede, que ¡siempre se puede! por muchas adversidades que hayan tenido este año. Y no viene solo uno… ¡Que vienen 50!

Y, por si no fuera suficiente, ¡mañana llegan los refuerzos! Porque mañana tendrá lugar el XXVIII Campeonato de España Femenino Absoluto. Y sí ¡También en Galicia! ¡En A Coruña! donde recibiremos a las 48 mejores levantadoras del país.

Por ellos, por ellas. Pero también por todos aquellos y aquellas que estuvieron día a día luchando contra esta pandemia en los momentos más difíciles. Por esto y porque, como diría Sabina, nos sobran los motivos, hemos decidido aprovechar la entrega de medallas del sábado a las 19h y la del domingo a las 14h para rendirles un merecido homenaje en el que contaremos con la presencia de Policía, Guardia Civil, bomberos, personal de supermercado y de Protección Civil.

¡Venid a ver! ¡No os lo perdáis! Os esperamos todo el fin de semana en el Polideportivo San Francisco Javier de A Coruña desde las 09:00 hasta las 19:30.